Optimera hela verksamhetsmodellen från strategi och struktur till processer och teknik
Från kundservice till projektledning – vi levererar rätt verktyg, kompetens och resultat.
Förenkla styrningen av verksamheten genom en skalbar plattform som binder ihop IT, HR och ekonomi i ett sömlöst digitalt ekosystem.
Läs merDriv kundnöjdhet och lojalitet genom innovativa verktyg som förbättrar supporten och stärker kundförståelsen i varje steg.
Läs merHåll dina projekt på rätt spår med effektiva lösningar för planering, uppföljning och samarbete.
Läs merFå hjälp med integration, migrering, utbildning och löpande support från våra certifierade experter.
Läs merNågra av våra kunder
Vi guidar er genom hela resan – från utvärdering och implementation till kontinuerlig optimering.
Fatta smartare beslut baserade på djupgående analys och branschkunskap – vi guidar er till lösningar som möter både dagens och morgondagens krav.
Från planering till driftsättning – vi genomför en sömlös implementation som ger resultat snabbt och utan onödiga avbrott i er verksamhet.
Vi erbjuder löpande optimering, utbildning och support för att maximera effekten av era investeringar och säkerställa en kontinuerlig utveckling över tid.
Vi erbjuder ledande SaaS-lösningar som hjälper ditt företag att effektivisera verksamheten.
Helhetslösningar för kundsupport, ITSM och omnikanalskommunikation – med AI och automation.
Läs merSkalbart affärssystem i molnet med bokföring, CRM, fakturering och rapportering.
Läs merTrakk.ai analyserar konkurrenter, skapar relevant innehåll och uppdaterar din webbplats automatiskt för att maximera räckvidd och trafik.
Läs merMed rätt grund skapar vi förändring, tillväxt och affärsvärde.
We are incredibly pleased to partner with scaly in implementing Freshdesk on Gordon. Their team have not only contributed with their great knowledge, commitment and accessibility, but also challenged us to think in new ways so that we could use our new system in the best way.
Gordon Delivery
scaly helped us to evaluate ITSM and support products from Freshworks. They helped us to implement Freshdesk for our customer support at Forefront Act and Freshservice as the internal ITSM solution at Forefront Group. The migration from our old solution was seamless and the training of agents excellent. We are very happy with the support from scaly and the improvement of our processes it has enabled.
Forefront Group
We got in contact with scaly when evaluating new ticketing systems and they quickly proved to be a tremendous asset in both choosing the correct solution and then setting it up. Thanks to their help we could easily implement routines, customizations and automations that fit our needs as well as discussing best practices based on their previous experience.
ACG Devs AB
Se hur smartare processer och bättre verktyg kan driva effektivisering och tillväxt.